Plażowy must have ☼

6/14/2015

Słońce,plaża,piasek czego chcieć więcej?
Dziś pokaże wam kilka rzeczy,które warto mieć w swojej plażowej torbie.

1.Włosy
Szczególnie w okresie wakacyjnym czyli najgorętszym sezonie w roku trzeba dbać o włosy,ponieważ słońce i słona woda niszczą strukturę włosa,dlatego warto ją zabezpieczyć.



SZCZOTKA-tangle teezer compact
Moją ulubioną szczotką jest chyba wszystkim znana szczotka tangle teezer.Sama mam dwie takie szczotki tangle teezer klasyczną oraz tangle teezer compact.CZYM SIĘ RÓŻNIĄ ? Tangle teezer compact jest mniejasza od klasycznej i ma zamykany spód żeby włosie szczotki nie zniszczyło się podczas noszenia w torbie.Szczotka tangle teezer copmact jest dobrym rozwiązaniem na plaże.




Nie pamietam strony ;( 48,90 zł AKCESORIA-sztuczny wianek
Bardzo lubię nosić jakieś ładne dodatki na włosy,które ładnie podkreślą nasz outfit.Bardzo fajnym pomysłem jest wianek, który nie tylko ładnie przyozdobi naszą głowę, a zarazem utrzyma nasze włosy w jednym miejscu.

H&M 19,90zł 2.Twarz
OKULARY-Ray Ban
Jednym z najpopularniejszych marek zajmującą się tworzeniem okularów jest Ray Ban jest to też oczywiście moja ulubiona marka okularów.
3.Usta
Również w lato warto zadbać o nawilżenie naszych ust.

BALSAM DO UST-Eos,Baby Lips
Jeżeli chodzi o nawilżenie zdecydowanie poleciłabym balsam do ust Eos.Jajeczka Eos świetnie nawilżają i pięknie pachą oraz mają równie śmieszne opakowania.Jeżeli chcemy dać trochę kolorku warto użyć Baby Lips Electro strike a rose daje lekki różowo czerwony kolor.

https://www.myeos.pl/ 44,99zł
Rossmann ok.9,90zł
3.Woda toaletowa
Czym różni się woda toaletowa od perfum?W perfumach jest wiecej substancji zapachowych niż w wodzie toaletowej oraz dłużej się utrzymują na ciele.
WODA TOALETOWA-H&M
Ostatnie kupiłam w H&M wodę toaletową MELON LOVE.Zapach jest bardzo słodki i owocowy kojarzy mi się z wakacajami.Jak sama nazwa wskazuje najwięcej czuć melona oraz arbuaza.

H&M ok.6,90zł
4.Jedzenie
PICIE-szczególnie na gorące dni polecam napić sie zimnej cocacoli lub zimnego mojito bądź smoothie.
JEDZENIE-chyba oczywiste jest,że wakacyjnym jedzeniem są LODY oraz gofry !





You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja tez polecam Tangle Tezeer :) Super rozczesuje wlosy. Ja mam klasyczna i i tak nosze ja w torbie ;) chilher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images