Sport to zdrowie!

6/13/2015

Rolki
Ostatnio nabrała mnie ochota na rolki.Jazda na rolkach nie jest trudna,jest podobna do jazdy na łyżwach.Nie jest mecząca,trzeba tylko opanować podstawowe zasady:skręcania,hamowania i przyspieszania.
Spalanie kalorii
Jazda na rolkach to nie tylko miłe spędzanie czasu ale tez spalanie kalorii. W ciagu godziny można spalić nawet 600-700 kalorii.Najlepjej jeździć na rolkach 2-3 razy w tygodniu, wtedy będą zauważalne rezultaty.Dzieki jeździe na rolkach szczególnie nasze nogi,mięśnie brzucha,plecy oraz mięśnie rąk będą bardziej wysportowane.
Gdzie kupić?
Moje rolki nabyłam w sklepie Decathlon i kosztowały ok. 169,99 zł.U mnie sprawdzaj sie swietnie wogóle mnie nie obcierają i bardzo dobrze mi sie w nich jeździ.












You Might Also Like

0 komentarze

recent posts

Flickr Images