Haul | h&m,pull&bear,tiger,pepco

7/20/2015

Hejka! Dziś przychodzę do was z mega haul'em zakupowym!Trochę się tych rzeczy nazbierało więc może nie przedłużając zaprszam do czytania!








Ostanio zakupiłam w Pull&Bear spodnie z wysokim stanem,którym jeszcze zamierzam dorobić dziury na kolanach oraz skrócić nogawki, ponieważ są za długie.
Pull&Bear 79,90zł



Oczywiście nie skończyło to się na jednej parze spodni...To w przeciwieństwie do pierwszej pary nie są to spodnie z wysokim stanem.
Pull&Bear 44,90zł




H&M ok.40zł



Gdy byłam w C&A postanowiłam kupić sobie jakąś zwykłą białą bluzkę z koronką.(z dłuższym tyłem)
C&A ok.29zł



Tą prześliczną sukienkę zakupiłam w H&M ma ładny biały koronkowy wzór.Napewno często będę ją ubierać!
H&M 40zł



Tej torbie w kaktusy poprostu nie mogłam się oprzeć ma naprawdę świetny wzór ;-)
H&M ???





Już ostatnią rzeczą z H&M jest to plastikowy kubek z słodkim różowym nadrukiem.
H&M ok.24zł





Skoro jesteśmy już w temacie kubków.W Duce zakupiłam tym razem już szklany kubek w stylu country.
Duka 14,90zł





Przejdźmy już do akcesori domowych.Moim pierwszym produktem kupionym w sklepie tiger jest taka różowa babeczka przypominajka :-P Do której można wkładać karteczki z np. przypomnieniami.
Tiger 4zł







Ten biały słoik z napisem love chyba jest już dobrze znany, ale jeżeli ktoś nie wie jest on ze sklepu pepco.
Pepco 9,99zł





Od dawna planowałam wywołać zdjęcia, ale na początku musiałam je przenieść na komputer i wybrać te najładniejsze, ale gdzie je miała bym włożyć?Do klasycznych czarnych ramek z pepco.
Pepco ok.2,90zł/1szt


Taką poszewkę  w klasycznych kolorach z napisem HAVE A NICE DAY znalazłam w H&M home.Mi osobiście bardzo się podoba.A wam? 
H&M home ???





Kto nie zna sudoku?!Jak ciekawie można użyć znanej na całym świecie gry jako motyw na worek? :-P
??? 25zł



We wszcześniejszym poście wspomniałam o tej książce dlatego nie będę się tu o niej rozpisywać.
Empik ???


Mam nadzieje, że spodobał wam się haul.Może macie jakieś z tych rzeczy, albo inne które polecacie piszcie w komentarzach na dole!
Do zobaczenie w następnym poście!


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajny ten kubeczek :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images