"Wszystko co dobre szybko się kończy"

8/05/2015

Jak wszyscy wiedzą zaczęły się wakacje właściwie juz dobry miesiąc temu.Niby dwa miesiące, a jednak bardzo szybko zlatują zaraz się obejrzę i bedzie rozpoczęcie roku szkolnego i znowu dziesięć miesięcy charowania do szkoły      ;(... Ale nie poruszamy tematu szkoły przecież (tylko ten miesiąc) ale są wakacje!!!Trzeba się niemi nacieszyć póki mamy czas.Dlatego też spędźcie ten miesiąc wakacje najlepiej jak się da! 
                      •••
Niestety bywają takie dni kiedy jest za zimno na sukienki, ale za ciepło na spodnie (pogoda jest nie przewidywalna). Dlatego przygotowałam dla was OOTD na "lato" w "zimienjsze dni".









♡Shirt-H&M
T-shirt-H&M
♡Leggings-H&M
♡Shoes-Nike
♡Handbag-Reserved
♡Hair accesries-H&M
♡Sunglasse-Biedronka


You Might Also Like

3 komentarze

  1. No właśnie, niedługo do szkoły, a ja niczego pożytecznego w te wakacje nie zrobiłam. Oprócz czytania, spania, seriali itp. ♥ Te wakacje były dla mnie wakacjami słodkiego lenistwa i sierpień mam zamiar spędzić jeszcze bardzo nołlaf, haha:)
    Prześliczna stylizacja *-*
    Oh, chciałoby się teraz chłodnych dni! Te upały mnie wykończą ;-;
    Kocham twój nagłówek ♥ Pozdrawiam i zapraszam:)
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo ♥
      Chętnie zajrzę ;-)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia
    Zapraszam do mnie

    http://lolina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images