Książka bez sensu! #1

8/08/2015

Hejooo!☆Dziś przygotowałam dla was luźny post czyli:krótką "recenzje"

KSIĄŻKI BEZ SENSU.Jak zapewnnie chyba wiecie jest ona napisana przez popularnego angielskiego vlogera Alfiego Deyesa.



Jak oceniasz Książkę bez sensu?
Książka bez sensu jest dla wszystkich którzy lubią robić kreatywne zadania (razem z przyjaciółmi).Ma coś dla każdego, począwszy od pytań  Co Wolisz do rysowania makijażu, a nawet jedna strona może służyć Ci gdy zabraknie papieru toaletowego!
Czy warto ją kupić?
Naprawdę warto!!!Więc biegnijcie szybko do sklepu i kupujcie!!! To dużo lepsze od siedzenia na telefonach czy oglądania telewizj!
(Ja kupiłam ją w Empiku,cena 29,99zł)
A teraz Zoabczacie jak ja wykonywałam niektóre zadnia.












You Might Also Like

9 komentarze

  1. Kurcze, chciałam też kupić popularne poprzedniki tej książki, ale zawsze zapominam!! Mam nadzieję, że tym razem nie zapomnę :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie kupiłabym takiej książki. Wole te zwykłe bo lubię czytać a jeśli chcę być kreatywna to sięgam po kartkę i ołówek. Po prostu szkoda mi kasy na nią i nie widzę jej sensu. Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta książka :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę sobie też kupić tą książkę, ale trochę szkoda mi nawet tych 30 zł, bo mam inne rzeczy do kupienia. Najbardziej podoba mi się strona z "Co wolisz" :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra ma tą książkę i czasami się nią "bawię".Aczkolwiek najbardziej z tego typu książek spodobała mi się "Jak być szczęśliwym". ;*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna książka :)
    Jeśli znajdziesz trochę czasu to zapraszam do mnie :) imspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kreatywna :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna książka, rozejrzę się po nią w empiku :) super blog bedziemy zaglądać tu częściej!
    liczę, że zajrzysz też do nas i zaobserwujesz: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super książka i ciekawy blog!

    Obserwujemy kochana? :D

    http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images