Haul Mieszany | Ikea,Tiger itp.

9/02/2015

HejkaTrochę zaniedbałam bloga,nie wstawiałm postów,ale ze wzgledu na to,że niestety nie miałam czasu,zresztą były wakacje i chciałam "wykorzystać" ostatnie dni przed rozpoczęciem roku szkolnego.Ale nie rozpisujmy się tu tylko przejdźmy do głównego tematu czyli HAUL z Ikei,Tigera,Home&You i Tesco!





Zacznijmy od sklepu Tesco,kupiłam tam jedna rzecz,wlasciwie jest to zwykla miska w kolorze pudrowego różu.Będzie idealnie pasowac do mojego rownież różowego kubka z Ikei.
ok.5,99


Od dawn zamierzałem go kupić,ale nie było okazji.Naszczęści wkońcu udało się.Idealnie bedzie się komponował z miska z Tesco!
Ikea ???





Największą rzeczą którą kupiłam w Ikei są to nowe firanki do mojego pokoju.Są to chyba najklasycznejszych firanki jakie są dostepne, nie mają żadnych wzorków ani nie jest kolorowe.Poprostu zwykłe białe firanki.
Ikea ok.12-15zl



Ten klosz jest z Ikei,jest z tej samej serii co bardzo popularna doniczka myśle,że wiecie o jaką mi chodzi.Jest biały i ma delikatne wzory na końcu klosza.
Ikea 59,99zl



Nie kupuje pluszakow,ale temu łosiowi nie mogłam poprostu sie oprzeć.Właściwie ostatnio szukałam dużego pluszaka jako ozdobe na łóżko.
Ikea ok.59,90zl



Osobiscie kocham poduszki,gdy tylko jest okazja musze sobie kupić!Ta pochodzi z Home&You jest bardzo milutka,po bokach ma urocze puszyste kulki,które dodaja słodkosci poduszce.
Home&You 49zl (kupiłam na przecenie za 10zł)


Następnie byłam w Tigerze, jest to naprawdę ciekawy sklep ma fajny asortyment można tam znaleźć wszytko począwszy od słodyczy do artykułów piśmienniczych lub rzeczy do łazienki.
Myśle, że takie naklejki w kształcie liter alfabetu zawsze się przydadzą.
Tiger ok.10-15zł



Niestety na tych taśmach troche się zawiodłam,ponieważ na opakowaniu było napisane "samoprzylepne", ale gdy otworzyłam okazało się, że jednak są to zwykłe taśmy.Dlatego będę musiała je przyklepać na klej!!!Ale są też plusy mają naprawdę ładne wzory i są w trzech ładnych kolorach.
Tiger 15zł



Jest to zestaw 40 kolorowych arkuszy w rozmiarze A4,(każdy kolor ma 4 kartki).
Tiger 10zł


I już ostatnia rzeczą są to karteczki samoprzylepne wiadomo zawsze się przydadzą żeby coś zapisać np. Sprawdzian, kartkówkę, prace domową, listę zakupów lub poprostu co mamy zrobić następnego dnia.
Lidl ok.2,90zł







You Might Also Like

35 komentarze

  1. Świetne te pastelowe naczynia:)
    Klosz i podusia też niczego sobie:)
    Chętnie zobaczyłabym Twój pokój:)


    Jeśli masz czas to zapraszam na mojego bloga :)
    Jeśli Ci się spodoba to śmiało komentuj i zostań na dłużej! :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy bardzo podoba mi się
    ten pastelowy kubek <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, już wiem, że bede wpadac tu częsciej!
    zapraszam do mnie, za każdą obserwację sie odwdzięczam :D
    mania-wecandoit.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy kupiłaś :)
    Bardzo podoba mi sie poduszka :)
    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten kubek *.* i ten pluszak ;p

    http://my-time-alessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love Ikea and Tiger so much! I have the pink glass, too! It's so pretty :)

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Super haul!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Od kiedy w moim miescie (Wroclaw) pojawil sie Tiger to nie moge sie powstrzymac, zeby nie odwiezic go kilka razy w miesiacu, super sklep :) A twoje zakupy na prawe udane <3 Buziak!

    beatade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska doniczka :D
    Poklikasz u mnie? :)
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow how many great stuffs!! *-*
    I like everything! ^-^
    It's a pity that you haven't GFC bar to join in your blog, cause I really like it!
    Have a nice day!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega fajne rzeczy.;*
    Mam takie miski *tez z Ikea* ale inne kolory. Białą, fioletową i czarną :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem oczarowana! *,*
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jest super <3
    Kubeczek jest bardzo ładny <3
    Obserwuję :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com
    Mam nadzieję że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta poduszeczka <3 Z resztą to wszystko się komponuje idealnie :-D

    ikaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny post ♥
    poklikasz u mnie w nowym wpisie? :)

    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super haul. Uwielbiam takie posty. Najbardziej spodobał mi się kubek i poduszeczka. Zapraszam do mnie. Będzie mi miło jak zaobserwujesz, odwdziecze się.
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny haul ;) super blog ! pozdrawiamy i zapraszamy do komentowania i obserwowania ;*
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega rzeczy! Strasznie mi się podobają te literki jeeny zrobilabym jakis super napis a scianie:)
    (klik) Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny haul,uwielbiam oglądać zdjęcia innych. :)

    Zapraszam do mnie będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/jesienna-chandra.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Pluszak łoś zdobył moje serce ! ♥ Zdecydowanie musze kiedyś wybrać się do Ikei, skoro takie tanie firanki ! Daj znać, jak po praniu, czy kolor nie zblakł i.t.p. ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firanki po praniu trzymają sie świetne!!!!! Kolor wogóle nie zblakł (jak narazie ;-)nie zastanawia sie i kupuj te firanki i pluszaka naprawdę warto!!!

      Usuń
  23. Mam taką szklankę! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny haul, super rzeczy! Uwielbiam takie sklepy i kupowanie dodatków do domu :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kubek i poduszka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny haul ;).
    Zapraszam do siebie fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kubek :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. poduszka musi być milusia, zazdroszcze ci jej haha :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale mega ! Muszę w końcu wybrać się do Ikea po ten kubek, przeuroczy! ♥
    Zapraszam, dopiero zaczynam ----> http://patixx15x.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten ikei'owski kubek jest świetny, a ten klosz *.*.*.* śliczny. Uwielbiam doniczki i świeczniki z tej serii!

    smallerdream.blogspot.com <- Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hehe te taśmy też mam o je odkleja się od tej jakby "foli" i się przyklejają :) Tylko trzeba uważać żeby nie zerwac

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images