Ulubieńcy Września!

10/19/2015

Przepraszam was za taką nieobecność jak wiecie zaczął się rok szkolny kartkówki,sprawdziany.Dlatego też mam niestety mam mniej czasu na pisanie postów, ale oczywiście będę starała sie je dodawać jak najcześciej. Przejdźmy do tematu postu czyli ULUBIEŃCÓW WRZEŚNIA takich postów jeszcze nie było na moim blogu jest to pierwszy taki post z ulubieńcami więc mam, że wam się spodoba i zapraszam do czytania!

•JEDZENIE•
Ostatnio w tym miesiącu strasznie polubiłam jeść nutelle ( oczywiście wcześniej tez ją uwielbiałam,ale w tym miesiącu jadłam ja strasznie dużo) właściwe nie będę sie raczej tu rozpisywać o nutelli bo każdy ją napewno zna, a napewno każdy ją jadł ;-)


W tym miesiącu postanowiłam spróbować owsianki i naprawdę mi bardzo zasmakowała chociaż próbowała rożnych smaków najbardzej jednak zasmakowała mi owsianka o smaku jabłkowo cynamonowym.Owisanka to nie tylko dobry pomysł na śniadanie, ale też nie ma tak dużo kalorii dlatego jest dobrym pomysłem dla tych co chcą przejść na dietę.

•KSIĄŻKI•
We wrześniu przeczytałam książkę GIRL ONLINE zoelli Sugg, zapewne ta książka jest wam bardzo dobrze znana, dlatego tez po wielu usłyszanych dobrych opiniach postanowiłam sobie kupić i przeczytać .Myśle, że książka była naprawdę świetnym pomysłem, bardzo szybko i dobrze mi się ją czytało.Nie chce wam zdradzać jej szczegółów powiem jedno: Jeżeli zastanawiacie się nad kupnem szczerze wam ją polecam!!!!!!!

•FILM•
We wrześniu zaczęły się dwa moje ulubione seriale kryminalnalne,a mianowicie KOMISARZ ALEX i OJCIEC MATEUSZ.Być może niektórzy nie lubią tych seriali, ale ja osobiście je uwielbiam obejrzałam każdy odcinek zarówno ojca Mateusza jak i komisarza alexa i z niecierpliwością czekam na nowe!!!

Również we wrześniu zaczął się mój ulubiony seriale na TVN czyli mam Talent pewnie wiele z was go bardzo dobrze zna, bardzo lubię i uwielbiam tego typu programy  śmieszne, a czasami można poglądać fajne występy.

I ostatnią rzeczą z kategorii filmów to jest już film na którym byłam w kinie pt. papierowe miasta. Film opowiada o dziewczynie imieniu Margo która od początku była tajemniczą dziewczyną.Quentin'a od zawsze fascynowała Margo. Pewnego wieczoru Margo wkracza do życia chłopaka i wprowadza go w niezły bałagan. Po czym znika.Quentin Wyrusza na poszukiwanie dziewczyny, która go fascynuje.Idzie tropem różnych wskazówek,które Margo zostawia dla niego.Żeby ją odnaleźć musi pokonać setki kilometrów po drodze przekonaj się na własnej skórze że ludzie są w rzeczywistości zupełnie inni niż sądzimy.



•APLIKACJE•
Jedyną aplikacją którą w tym miesiącu prawie codziennie używam to była aplikacja Kapsel. Aplikacja codziennie szykuje dla nas nowy napis na kapslu i czasami są naprawdę bardzo śmieszne i motywujące napisy.



•MUZYKA•














You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ja tez uwielbiam nutelle! <3 Mogłabym ją jeść słoik za słoikiem *.*

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. o też ostatnio często oglądam Ojca Mateusza xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post.
    http://pantofelekkk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog i bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to uwielbiam owsianke robiona przez moja babcie <3 ale w sumie to tez nieglupie, taka gotowa, bo mozna na szybkosci zjesc.
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie oglądnąć Papierowe Miasta! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog i post:) moze wspólna obserwacja ?

    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx jesli możesz kliknij w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kapsle dnia :)
    Dobrej nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nutella to mój ulubieniec życia, haha :*
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Owsianka jest przepyszna <3
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto nie lubi nuteli :)? Super post💜 obs/obs? http://life-patuu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. ja pamietam ze tak sie cieszylam na papierowe miasta a koniec koncow troche sie rozczarowałam :(/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :) a Nutella z taką etykietką jest przesłodka <3 ja mam "powodzenia" - co idealnie sprawdza się w życiu młodego studenta :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, mam teraz ochotę na nutelle :D
    KLIK <---Nasz blog i nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Waiting for love! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post.... ..... i nutella!
    Zapraszam do mnie. http://blogismydream12.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images