Harry Potter TAG #1

11/21/2015

Cześć!Ten post poświęconybędzie na temat Harrego Pottera.Zapewienie jeszcze nie wiecie,ale jestem Potterhead.Poprstu kocham ten film,całą fabułę,akcje i aktorów!A zresztą sami zobaczcie jak odpowiedziałam na pytania..

 Teraz mugolu zaprszam do czytania 💫
{Post zawiera spoiler!!!!!}



               Ulubiona książka?
Niestety nie czytałam jeszcze żadnej książki, ale oczywiście zamierzam.Dlatego nie moge tu odpowiedzieć na pytanie.

              Ulubiony film?
Tak naprawdę to bardzo trudno mi odpowiedzieć na to pytanie ze względu na to, że ja kocham wszystkie części i niełatwo jest wybrać pomiędzy tą a tą.
     Jak mogłaś by być z którymś z                   bohaterów, kto to by był?
Hmmmm,Nie zastanawiałam się nad tym pytaniem, ale myśle, że był by to Cedrik Digorry.Jest odważny i przystojny...:-)
Ma naprawdę wart uwagi charakter.

Czy podobało Ci się zakończenie serii?
 Jednej strony tak!!! Było świetne nie spodziewałam się, że Snape umrze... Z drugiej było ciosem dla mnie smierć Severusa i Zgredka,kiedy wkońcu okazuje sie, że Snape był tak naprawdę dobry i chciał cały czas chronić Harrego.Wtedy rownież ukazuje się przeszłość Severusa i jego miłość do Lily...
Ale jednak nie wyobrażam sobie innego zakończenia,było poprostu perfekcyjne.
             Ulubiony postać?
To znowu trudno mi odpowiedzieć, ponieważ mam dużo ulubionych bohaterów ale mogę wyróżnić kilka:
Zła strona mocy:
-Bellatrix Lastrange
Dobra strona mocy:
Harry Potter,Hermiona Granger ,Ron Wasley,Reberus Hagrid,Severys Snape,Albus Dumbledore,Cedrik Digorry tu moge wymieńiać na prawdę długo gdyż każdy bohater jest moim ulubionym.


       Jaki byłby twój patronus?
Tak naprawdę to nie wiem, ponieważ przecież patronus sam wybiera właściciela, ale robiłam quiz na temat jaki patrinus by do mnie pasował wyszedł mi WILK,bardzo lubie wilki oraz psy (ogólnie rodziny psowatych).

Jakbyś mogła mieć czarną Różdżkę,kamień wskrzeszenia lub pelerynę niewidkę to co byś wybrała?
Wybrałambym pelerynę niewidkę, ponieważ Czarna Różdżka byłaby dla mnie zasilana i stanowiłaby za duże zagrożenie dla mnie i moich bliskich.A kamień jednak nie wskrzesiłby mi ty samych ludzi co kiedyś poznałam...


         W jaki byłabyś domu?
Oczywiście, że chciałabym być w Gryffindorze.Oczywiście najlepiej o tym wiem Tiara Przydziału, ale gdym mogła wybrać był by to Gryffindor.

   Jakbyś mogła spotkać dowolną   osobą z obsady filmowej kto by to był?
Niestety nie moge ograniczyć się do jednej osoby,ale pewnie byli by to główni bohaterzy.Oczyście chciałam bym również bardzo spotkać i podziękować autorkce książki J.K.R na, której powieściach było wszystko wzorowane i dzięki reżyserowi, bez, którego film by ten nie istniał.

Na jaki pozycji w dróżnik Quidditcha byś grała
Szukający.

Ile dla Ciebie znaczy Harry Potter?
Tu nie da się tak opisać ile dla kogoś znaczy Harry Potter,ponieważ jeżeli ktoś go naprawdę kocha to nie musi pisać ILE  dla niego znaczy wystarczy, że go poprostu kocha.

Wiki ❤️



You Might Also Like

0 komentarze

recent posts

Flickr Images