Christmas Decor Haul!☆

12/09/2015

Hey!
Sama przyznam,że uwielbiam robić haule i je oglądać!Natomiast dziś haul z edycji świątecznej!Możliwe,że niedługo na blogu pojawi się jeszcze jeden post z tej serii...A teraz zapraszam do czytania!
                      ☆☆☆
Pierwszą rzeczą jaką mam wam do polecenia są świąteczne spinacze na, których możliwe niedługo zwiesze zdjęcia.



Spinacze białe z tabliczką-Lidl
Spinacze Mikołaje i bałwany-Lidl


Tabliczki-Tkmaxx
Merry Christams-16,99zł
JOY-16,99zł
Eat,Drink&Be Merry-19,99zł




Napis Merry Christams okazał się bardzo duży i nie spodziewałam się, że aż tak, ale naszczeście idealnie zmieściło mi się na ścianie.
Tkmaxx-34,99zł



Ciekawym dodatkiem są swatełka,ale nie muszą być to zwykłe choinkowe, lecz w kształcie choinek!
Ikea

Oczywiście jak światełka w kształcie choinekek na półkę, muszą być jeszcze jakieś na łóżko.Tu akurat zdecydowali się na lampki w kształcie płatków śniegu, moim zdaniem dodają naprawdę ten swiąteczny klimat.
Ikea

Na moim łożku nie mogło zabraknąć rownież poduszek!A dokładniej poszewki
Aliexpress-ok. 4,90 $





You Might Also Like

9 komentarze

  1. Fajny haul ;) Te tabliczki z Tk Maxx są świetne!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje :) Bardzo lubię ozdoby świąteczne i gadżety do domu z nimi związane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne rzeczy, mają taki świąteczny nastrój!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej :D Reniferek jest obłędny :D Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! :D Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Najbardziej mi się podoba poducha z reniferem :D

    Wanko's stories

    OdpowiedzUsuń
  7. Super halu! Reniferek genialny. Zapraszam do mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się bardzo podoba! :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images