Cytaty Harry Potter

12/26/2015

Cześć! Cytaty bedą moja nową serią, którą będę (mam nadzieje)prowadzić na blogu.Jak sama nazwa wskazuje będę pisać wam po kilka-kilkanaście cytatów z danego tematu np. dziś tematem bedą cytaty z filmu Harry Potter!




"Nie żałuj umarłych Harry, żałuj żywych a przede wszystkim tych którzy żyją bez miłości".                                      
(Harry Potter i Insygnia Śmierci) J.K.Rowling

"(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego co dla nich najgorsze".
(Harry Potter i Kamień Filozoficzny) J.K.Rowling

"Są takie wydarzenia które przeżyte wspólnie muszę zakończyć się przyjaźnią".
(Harry Potter i Kamień Filozoficzny) J.K.Rowling


"-Czy to ci się naprawdę czy tylko w mojej głowie? 
-Ależ oczywiście to dzieje się w twojej głowie, Harry, tylko skąd u licha wniosek,że wobec tego nie dzieje się naprawdę?
(Harry Potter i Insygnia Śmierci cz.2) J.K.Rowling

Otworzył oczy. Snape patrzył na niego z przerażeniem.
- Chroniłeś go, utrzymywałeś tak długo przy życiu tylko po to, by umarł we właściwym momencie?
-To cię tak szokuje, Severusie? A ilu ludzi umarło na twoich oczach?
- Ostatnio tylko ci,których nie byłem w stanie ocalić- odparł Snape,wstając.
- Wykorzystałeś mnie.
- To znaczy?
- Szpiegowałem dla ciebie,kłamałem dla ciebie, narażałem dla ciebie życie,a wszystko to robiłem , by zapewnić bezpieczeństwo synowi Lily. A teraz mówisz mi, że hodowałes go jak prosiaka na rzeź...
- To bardzo wzruszające, Severusie- powiedział z powagą Dumbldore.- A więc w końcu dojrzałeś do tego, by przejmować się losem tego chłopca?
- Jego losem?-wykrzyknął Snape.- Expecto patronum!
Z końca jego różdżki wystrzeliła srebrna łanai. Wylądowała na podłodze, przebiegła przez pokój i wyskoczyła przez okno. Dumbldore patrzył, aż jej srebrna poświata znikła w ciemności, a potem odwrócił się do Snape'a. Oczy miał pełne łez.
-Przez te wszystkie lata?...
-Zawsze.
(Harry Potter i Insygnia Śmierci cz.2) J.K.Rowling
"Uśmiech losu można zobaczyć nawet w tych najciemniejszych chwilach jeżeli pamięta się żeby zapalić światło".
(Harry Potter i Więźień Azkabanu) J.K.Rwoling


"Chociaż pochodzimy z różnych krajów, mówimy różnymi językami nasze serca biją jednym rytmem."
(Harry Potter i Kamień Filozoficzny) J.K.Rowling

"Lepiej umrzeć niż zdradzić swoich przyjaciół"
(Harry Potter i Więźeń Azkabanu) J.K.Rowling






You Might Also Like

0 komentarze

recent posts

Flickr Images