Pomysły na prezenty świąteczne!

12/12/2015

Hejka!W tym poście pokarze wam pomysły na prezenty, na te droższe i te tańsze na święta!Jak zapewne wiecie za tydzień i kilka dni już święta,a wy nie macie jeszcze prezentu dla bliskiej wam osoby to zapraszam do czytania!


Etui do telefonu, bądź laptopa







Płyta ulubionego wykonawcy


Film




Książka

Album ze zdjęciami i wspomnieniami ( np. dla przyjaciółki)




Dodatek do pokoju np. Poduszka




Karta podarunkowa np. Do H&M

Droższe upominki ⬇️

Laptop,Telefon 




Bilet do np. Lomdynu,Paryżu, Nowej Zelandii itp.
Coś do pokoju większego np. wymarzona toaletka lub wymarzone łóżko


Gift Card np. na warsztat tańca,na kurs nurkowania,lekcje driftingu,na siłownie itp. (Możecie znaleźć takie gift cards na stronie www.superprezent.pl)
Bilety na koncert

(Wszystkie zdjecia w tym poście nie są mojego autorstwa, pochodzą z We heart it)











You Might Also Like

7 komentarze

  1. Fajne pomysły :p
    Tak na marginesie moja rada - zanim opublikujesz post sprawdź czy nie ma błędów, literówek - to tak na przyszłość.

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za radę!Oczywście się poprawie ;-)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje, wybrałabym coś dla siebie :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka z tych rzeczy chciałabym mieć :) Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio w prezencie swiateczno urodzinowym dostalam toaletke, bylam zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images