Haul sportowy i nie tylko...

1/02/2016

Hej! Dziś mam dla was haul sportowy,ponieważ od tego roku chcę zacząć ćwiczyć i biegać, musiałam się zaopatrzyć w odpowiednie do tego produkty.

Zapraszam!




H&M-z przeceny 20zł




Jak już mam bluzkę na ramiączka to potrzebuje bluzy z dłuższym rękawem na zimniejsze dni.
Tk maxxx-???




Oczywiście dobre spodnie do ćwiczeń, chciałam takie kupić w H&M, ale tam były droższe o 10zł, 20zł dlatego wybrałam się do Tk maxxx'a i znalazłam naprawdę świetne legginsy!
Tk maxxx-69,90zł




I ostanią rzeczą jest sukienka, na która polowałam już od kilku miesięcy, ale na początku kosztowała 129,90zł więc nie chciałam wydawać aż tyle na tą sukienkę, ale miesiąc temu zobaczyałm,że jest przeceniona na 30 zł! Z racji tego, że na święta dostałam kartę upominkowe do H&M postanawiam jà wykorzystać na właśnie tą sukienkę.
H&M-30zł

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo fajne rzeczy! Zapraszam do mnie - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ta 1 koszulka :)
    zapraszam do mnie :)|http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post i ubrania, zwłaszcza pierwsza koszulka :) pozdrawiam
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! :) Podoba mi się ! :) Obserwujemy? :*
    zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images