Selfie Tag!

1/10/2016

Cześć ostatnio zauważyłam, że dawno nie było jakiegoś tagu, dlatego dziś mam dał was Selfie Tag!Zapraszam do czytania!





Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Myślę,że moją najlepszą cechą fizyczną są moje oczy.Są inne i orginalne, mają bardzo ciemne tęczówki, dzięki czemu moje oczy wydają się ciekawsze i tajemnicze.
Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?
Oczyście chciałbym pojechać do Angli i USA.Chyba też nie musze tu dużo tłumaczyć.;-)Poza tym chciałbym rownież  odwiedzić Nową Zelandię oraz jakieś ciepłe wyspy np.Dominikaanę,Kubę,Malediwy itp.
 Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory ?
Hmmm, myśle,że było to coś dobrego do jedzenia może jakiś smaczny owoc bądź lody czy inne słodycze i dobry film bądź serial.



 Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
Sama należę do młodzieży, więc nie moge odpowiedzieć na to pytanie.
Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu?
Mogłabym być przyjacielskim psem,zwinnym wilkiem, bądź szybkim i pięknym koniem.
 Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?
Chyba nic, ponieważ "Nic nie dzieje się bez powodu" gdybym czegoście zrobiła  kto wie, może teraz nie byłabym tu gdzie jestem?I nie pisałbym dla was tego posta?Moje życie mogłoby wyglądałć zupełnie inaczej niż teraz.


 Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Spotykam się ze znajomymi.
Oglądam jakiś ciekawy film.
Piszę posty na bloga.
Idę na zakupy.
Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?
"Pracuje w szkole, więc dużo rzeczy mnie tu denerwuje choćby nauczyciele, którzy się na mnie uwzięli i nie znają takiego słowa jak bycie sprawiedliwym.
Nie mogę żyć bez _________.
Rodziny i przyjacół.
Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc?
Co prawda ta moc nie jest jakoś bardzo przydatna, ale bardzo chciałbym umieć latać ;-).

You Might Also Like

7 komentarze

  1. świetne zdjęcia
    zapraszam do mnie :)|http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zaobserwować,ale nie ma tego przycisku :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;)
    Podrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post jak i blog zapraszam do mnie na bloga http://myblog69141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images