Wkońcu wolne! Nareszcie po sprawdzianie!

4/05/2016

Hejjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!

Dziś taki szybki luźny post, bo lecę na moje upragnione wolne!!!
Jak wiecie bądź nie, dzisiaj wszyscy uczniowie szóstych klas pisali sprawdzian szóstoklasisty.
 Tak ja również go dzisiaj niestety bądź stety pisałam i jestem szczęśliwa, że wkocu już jest po,po trzech latach ciężkiej nauki wkocu upragnione wolne! Strasznie się cieszę,nie chce również tu się o nim rozpisywać ponieważ to nie jest naprawdę ciekawa sprawa, ale ciekawych, jeżeli chodzi o angielski był naprawde w miareee łatwy, niestety troche gorzej z polskim i matematyką.Jeżeli chodzi o zadanie z polskiego to była kartka z pamiętnika,szczerze to wolałbym opowiadanie, ale i tak się cieszę, bo zawsze mógł być opis bądź charakterystyka. 
Ale nie już koniec gadania o sprawdzianie, bo dzisiaj już jest wolne i ja czuję się jak już byłyby wakacjie, bo jest tak ciepło!!!!!!







T-Shirt-Yeah bunny 
Jeans-Cubus
Shoes-H&M
Sunglasses-Sklep nad morzem 
Dziękuje Wiktorii za zrobienie prześlicznych zdjeć!❤️



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Świetne zdjęcia i post :0
    Bardzo ładna stylizacja, zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba zostaw coś po sobie w postaci komentarza i obserwacji, będzie mi bardzo miło :)
    Chętnie jeszcze do Ciebie wpadnę :) Pozdrawiam :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, fotograf musiał być utalentowany :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz :) podoba mi się bluzka. Ja już ten egzamin mam dawno za sobą, za rok czeka mnie matura.

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post Wiki!!!!!!!!!!!!!!! ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszulka!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za jak najlepszy wynik na egzaminie! A stylizacja świetna ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia, musisz mieć dobrego fotografa :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koszulka :)

    www.mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Mega spodnie :) od pewnego czasu też mam zamiar takie kupić. Ja swoj egzamin mega przezywalam ale wyszlo dobrze :)
    Efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszulka! Fajne zdjęcia, teraz już tylko cieplej będzie :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images