Dwie stylizacje na Bal Szóstoklasisty!

5/26/2016



Hejka!
Dziś przygotowałam dla was dwie stylizacje:taka grzeczną i bardzo elegancką oraz dla dziewczyn,które wolą mniej ''sztywne'' stroje;).Pokazane stylizacje można założyć na niedługo nadchodzący bal szóstoklasisty czy gimnazjalisty,albo nawet na zakończenie roku szkolnego.
Zapraszam do oglądania mam nadzieje,że się spodoba!♥

















***










 Którą stylizacja bardziej przypadła wam do gustu?(Mi osobiście bardziej podoaba się dwójka ♥)Macie w tym roku bal szóstoklasisty,gimnazjalisty?

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Mi bardziej podoba się jedynka ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :) Mi bardziej spodobała się ta pierwsza :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynka jest śliczna! dwójka zresztą też.
    Bal gimnazjalny mam dopiero za rok :)

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna ta sukienka, szukam podobnej ale z krotkim rękawem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie druga również bardziej się podoba :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są bardzo ładne.
    Ja na swoim balu szóstoklasisty miałam zwykła koszulę i granatową spódniczkę.
    Teraz czeka mnie bal gimnazjalny na który mam juz swoją kreację :D
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej podoba mi się stylizacja ze spódniczką. Ja nie miałam balu szóstoklasisty, w sumie za bardzo na tym nie ucierpiałam, ale jednak trochę szkoda :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :) bardzo ładne zdjęcia :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie z białą koszulą! klasyka :))

    www.casper-fashion.blogspot.com zaraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super futerko! Właśnie takiego poszukuję.

    https://fi7blo9.blogspot.com/ - hej, hej, zerknij.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynka jest bardzo ładna. Ja jednak założę chyba sukienkę. Ładne zdjęcia :)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne stylizacje, chociaż jak dla mnie obie są bardzo grzeczne :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwie stylizacje są super <3
    zapraszam do mnie https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne propozycje :) obydwie mi się podobają :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej spodobała się druga propozycja. Lubię bluzeczki z takimi kołnierzykami ;)
    Ja takiego balu w ogóle nie miałam.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images