Haul:Yankee candle,HarryPotter...

5/10/2016

Lumos!
Dźiś jeden z moich ulubionych postów czyli haul,ale nie byle jaki,z rzeczami z Harrego Pottera!Zapraszam wszystkich potteromaniaków i nie tylko do czytania!


Jednak zanim przejdziemy do HP,chcę pokazać wam moje nowo nabyte Yankee oraz nowy kominek,który jest z Rossmana za 9,90zł. Co prawda nie jest on orginalny więc całe woski nie będą się idelanie w nim mieściły,ale i tak jest z niego zadowolona.
Pierwszy wosk na jaki się skusiłam jest o zapachu lodów truskawowo mlecznych,a drugi jest,przyznam szczczerze się nie wiem jakim ''tytułowym'' zapachu,lecz w nim skusił mnie świeży zapach i obrazek,który strasznie kojarzy mi się z wakacjami.
Summer Scoop-Apteka ,7zł
Riviera Escape-Piotr i Paweł,8.90zł





I przechodząc już do Harrego,dostałam płytę audiobook drugiej części przygód Wybrańca.Jak obiacywlam w HP Tag'u przeczytałam już jakiś czas temu wszystkie książki z tej serii i teraz na całe dopełnienie zabieram się za audiobooki:)Nie będę tu raczej pisac o tej płycie powiem tylko, dla ciekawskich:czyta Piotr Fronczewski, a płytę naprawde dobrze się słucha.
Empik,46,49zł


Nadszedł czas na ostanią rzecz z dzisjeszego haul'u (tak wiem, że haul nie był dość duży) jest to oczywiście druga cześć kolorowanek z Harrego Potter (kto by się spodziewał?) zamierzam zrobić post o tych "popularnych kolorowankach" (nie tylko z HP),a co do kolorowanki tym razem zwiera tylko magiczne zwierzęta jak sam tytuł wskazuje.
Empik-24,90zł




Jesteście Potterhead?Lubicie Yankee Candle?Polecacie?



You Might Also Like

1 komentarze

recent posts

Flickr Images