Moje pierwsze urodziny bloga + niespodzianka!

6/13/2016

Cześc!
Ten post nie będzie długi,chciałbym w nim tylko Wam strasznie,naprawdę strasznie podziękować:

❤️Za to,że jesteście już ze mną cały rok,
❤️za każde odwiedziny mojego bloga,
❤️za wszystkie Wasz super komantarze,
❤️za to,że pisanie bloga sprawia mi przyjemność i odskocznie o codzienności,
❤️za to,że moge świętować urodziny Ananas lover i nie przestałam pisać, 
❤️za to,że motywujecie mnie do dalszej pracy i pisania postów!
Mój kanał!
Jeszcze szczególnie chciałbym podziękować moim przyjaciółkom,które przez cały ten rok wspierały mnie w piasniu tego bloga(Karolinie,Nadii oraz Wiktorii)<3.



Jest również niezmiernie miło mi oznajmić, iż założyłam kanał na YouTube i wrzuciłam mój pierwszy filmik, oczywiście proszę o wyrozumiałość, gdyż jak już mówiłam jest to mój PIERWSZY filmik. Mam nadzieje, że się spodoba i będę się czuła zaszczycona, jeśli napiszecie co o nim sądzicie 
w komentarzach.(oglądajcie w jakości HD!)









DZIĘKUJE ZA WSZYSTKO!
KOCHAM WAS!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Gratulację! Filmik naprawdę fajny, subskrybuję!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę wielu wielu sukcesów!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Gratuluję wytrwałości, a filmik właśnie włączam ;3
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratki, congratki! Telepatycznie przekazuję bukiet tulipanów z gratulacjami!

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!!!❤️Haha dzięki za bukiet!
      Z miłą chcęcią wpadnę;)

      Usuń

recent posts

Flickr Images