My snacks ideas!|Czyli moje pomysły na przekąski!

7/14/2016

Cześć!

Po wakacjach nowa szkoła, nowi ludzie i nowe miejsce, na szczęście większość osób z mojej szkoły idzie właśnie do tego samego gimnazjum więc raczej nasze drogi nie rozłączą się, ale przed nami jeszcze całe dwa miesiące wakacji, więc nie zamartwiajmy się już szkołą i przejdźmy do dzisiejszego postu!
  Dziś przygotowałam dla was bardzo proste i łatwe w przygotowaniu pyszne przekąski,
Zapraszam!




1.Pierwszym pomysłem jest oczywiście arbuz i truskawki! Myślę, że lato nie odbyło by się bez tych przepysznych owoców. Wystarczy je umyć,pokroić je na kawałki i gotowe!








2.Kanapki,niby banalny pomysł,ale jednak,co dzień jemy je na śniadanie czy na kolacje, w szkole czy w pracy,dlatego by "usmacznić" (?) wam ten pracowity dzień mam dwa zestawy pysznych kanapek!

Kanapka z jajkiem sadzonym i papryką:
Składanki:
-jajko x1
-kromka chleba/bułka x1
-papryka/małe pomidorki (lub inne warzywa,które lubicie)
Jajko rozbić i "wrzucić" na patelnię.Po kilku minutach usmażone jajko sadzone położyć na pieczywie, a obok ułożyć umyte i pokrojone warzywa.


Kanapki z Almette i ogórkami:
Składniki:
-serek twarogowy (ja używam Almette)
-dwie kromki chleba(np.ciemnego)
-kilka plastrów ogórków
Ukroić dwie kromki chleba, posmarować serkiem Almette i na koniec położyć kilka plasterków ogórków.


Próbowaliście kiedyś tych przepisów?Macie inne swoje ulubione?Koniecznie napiszcie w komentarzu!







You Might Also Like

4 komentarze

  1. Oooo! Super post tym bardziej że jestem głodna. Arbuz na wakacjach to zdecydowany mój must have.
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też uwielbiam arbuza!❤️

      Usuń
  2. Kocham arbuza!
    Moim zdaniem bez niego nie ma wakacji
    Świetny post
    Masz ślicznego bloga
    Obserwuje
    Czekam na więcej
    Zapraszam do mnie, zaobserwuj jak się spodoba oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!
      Dziekuje,bardzo!❤️
      Chętnie wpadnę!

      Usuń

recent posts

Flickr Images