Mini Q&A +znowu niespodzianka?!

7/08/2016

Cześć!

Dziś mam dla Was mini Q&A,ponieważ chciałam odpowiedzieć na dwa pytanka:)

Dlaczego nie ma filmików?
Z góry za to przepraszam,ale aktualnie jestem na wakacjach nad morzem,i niestety nie mam jak edytować i publikować filmów.Oczywiśćie mam już nagrane kilka filmików z tego wyjazdu i po powrocie lecę edytować i publikować!

A teraz czas na niespodziankę!
Jest Mi niezmiernie miło oznajmić,że razem z sześcioma innymi dziewczynami (Dominiką,Asią,Julką,Oliwą,Mariką i Zuzią) stworzyliśmy dla Was Snapchata, E-maila oraz Ask'a!
Będziemy Snapa prowadzić po kolei:
Pon.-Dominika
Wt.-Asia
Śr.-Julka
Czw.-Oliwa
Pt.-Marika
Sob.-Zuzia
Niedz.-Ja

Snapchat-AJbloggers
Ask-AJbloggers
E-mail-ajbloggers@vp.pl

W tą niedziele wyjątkowo konto,będzie prowadzić Julia, a dziś w piątek Zuza.









You Might Also Like

10 komentarze

  1. Mam nadzieję, że wszystko nam się uda! Piękne zdjęcia!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) Post super :)
    Oby nam się wszystko udało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Miło, że odpowiadasz na kilka pytań i masz kontakt z czytelnikami/widzami :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!Moim zdaniem rownież jest bardzo ważne by mieć kontakt z czytelnikami.<3

      Usuń
  5. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/07/48.html

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images