WRACAM po raz drugi&Wakacje 2016

11/09/2016

Hej!
Szczerze,dziwnie jest mi tak poprostu tu pisać po tak ogromneeeeej przerwie,a właściwie nieobecności,spowodowanej nauką i kanałem.
Przyznam się szczerze,że brakuje mi pisania postów,dodawania zdjęć,ulubieńców,outfitów i waszych miłych komentarzy.❤️Dlatego postanowiłam się wziąść za siebie (mimo,że jestem w pierwszej gimnazjum i mam masę nauki ) i chociaż starać się dodawać posty (wiem,jak to bywa z moimi niektórymi obietnicami).
Gdy byłam "zawalona" nauką i ledwo znajdywalam czas na nagrywanie i montowanie filmików,nie miałam również czasu na zaglądnie na bloga i pisanie,ale przyznam się szczerze,że jak zasiadłam do napisania tego posta,to zrozumiałam jak brakowało mi pisania postów.Więc moim mały listopadowym postanowieniem,będzie pisanie choć raz na dwa tygodnie (oby udało się częściej) notek.
Trzymajcie z mnie kciuki!😘
Mam nadzieje,że się cieszycie tak jak jak,że udało mi się znaleźć czas na blogowanie!A teraz zostawiam Was ze zdjęciami  z moich wakacji 2016!💗
{na końcu posta link do nowego filmiku DIY😊(dostępny tylko na komputerach)}















Przy okazji zapraszam na moje DIY (klik)!



You Might Also Like

0 komentarze

recent posts

Flickr Images