"Pokaż swój styl" Aimee Song|mini recenzja

12/11/2016

Hej!
Jak tam w szkole,ja mam masę nauki i naprawdę mam kompletnie zero czasu na pisanie postów, Ale dziś przychodzę do was z recenzją naprawdę świetnej książki pt. "Pokaż swój styl" Aimee Song!
Wbijajcie i czytajcie! (lol to się rymuje)



Zanim jednak przyjdziemy do samej książki trochę autorce:
-Aimee Song jedna z najbardzej znanych blogerek świata uznane przez "The Business of Fashion" z osobą kształtującą światowy rynek mody. Znalazła się na liście 30 największych biznesowych talentów przed trzydziestka magazynu "Forbes".
- 30 lat
-Urodzina w Californii
Ciekawostka: kocha psy i awokado jak ja!<3 #awocadolover
                                        ♡
Teraz możemy przejść do książki. Zacznijmy od wyglądu zewnętrznego czyli okładki. Na pierwszy rzut oka wydaje się po prostu śliczna, świetnie oprawiona, i taka jest. Cała Szata graficzna jest ładna i dopracowana.
Warto zwrócić uwagę na zdjęcia które są przepiękne i cudowne więc naprawdę wielki plus za świetnie dobrane zdjęcia do książki <3
Jeżeli chodzi o serce książki jest ona napisana prostym codziennym językiem dużo w tekście pojawiał się "instagramowego slangu", oczywiście nie martw się jeśli dopiero zaczynasz z instagramem na początku jest wszystko wyjaśnione ;)


W książce znajdziecie instagramowe triki,tajniki ogółem cały poradnik jest pod hasłem: "Jak się wyróżnić,przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie".(Co prawda narazie nie zamierzam budować żadnej marki na Instagramie i przyznam się szczerze że nie widziałam tego napisu,dopiero po tym jak już kupiłam ten poradnik zauważyłam go.)
Na początku myślałam,że jest to książka o modzie później dopiero dowiedziałam się,że jest to również o robieni zdjęć oraz o takiej "fotograficzną modowej" stronie Instagrama.



Co znajdziemy w tej książce i dla kogo jest?
Książka przeznaczona jest na pewno dla osób,które lubią robić zdjęcia,lubią ładne obrazki i lubią oczywiście przeglądać Instagrama w poszukiwaniu nowych inspiracji. Z tej książki na pewno dowiemy się o podstawach aparatu w telefonie, jak stworzyć ładne i orginalne konto na Insta, jak komponować zdjęcia jak edytować zdjęcia, co nie co o #instaprzewodniku: odkrywania miejsc i jedzenia z Instagramem,o marketingu partnerskim, współpracy z innymi markami i jak opowiadać historię poprzez Instagram.

Podsumowując:
Myślę że książka jest warta 100% kupna,przeczytałam ją w dwa wieczory.Gdy skończyłam tą książkę odrazu miałam ochotę chwycić za telefon i zacząć robić super zdjęcia (naprawdę!).Jest to moja pierwsza recenzja,więc mam nadzieje,że Wam się spodobała :)







                                     
                                          xoxo Wika

You Might Also Like

0 komentarze

recent posts

Flickr Images