Przegląd sklepów internetowych | ZALANDO | goldengirlss

2/04/2017

 
Cześć, dziś mam dla was lekki post,a mianowicie przegląd sklepów internetowych,ale zanim jednak przejdziemy, jeszcze chciałam was zaprosić na naszego Snapchata i Instagrama, którego założyłyśmy razem z Zuzią(klik).Na czym on polega? Co miesiąc jest nowy skład codziennie od poniedziałku do piątku prowadzą inne super dziewczyny,a na Instagramie wrzucają fotki, więc możecie do nas wbić będzie nam bardzo miło. Mamy również Aska tam możecie zadawać pytanka,a dziewczyny będą odpowiadać na nie na Snapie.



SNAPCHAT-goldengirlss
INSTAGRAM-goldengirlss__
ASK-goldengirlss__
E-MAIL- goldengirlss01@gmail.com






Okej sklepem,którym będę dziś omawiać jest myśle,że dobrze wszystkim znane Zalando,,
dlatego nie będę się tu o nim rozpisywać,a przejdę ubrań:
Pierwszą rzeczą,która znalałam jest to taki "klasyk" z GAP'a zwykła bluza wkładana przez głowę,z dużym kapturem.Niby zwykła,a jednak mi się bardzo podoba!<3



Następnie wyhaczyłam t-shirt z ADIDAS, jak w przypadku poprzedniej bluzy niby zwykła z logiem firmy,a jednak ma ciekawe ozdobne wiązania po bokach,która w ostatnim czasie były jedynym z najgorętszych trendów.Uprzedzam również,że bluzka mimo,że jest po przecenie moim zdnaim jest nadal trochę droga jak na "zwykły" t-shirt,ale jeśli komuś się spodobała to zapraszam ADIDAS(klik).


Teraz czas na TOPSHOP,znałam tu śliczne body,na temat tego stroju zdania są podzielone: TAK lub NIE (fuj to wygląda jak kostium kąpielowy),ja należę do pierwszej grupy i moim zadaniem to body jest świetne!





Tu akurat przy butach muszę sprostować,NIE NIE jak nie noszę butów z obcasami (lol),ale poprostu mi się podobają i jeśli czytają tego posta starsze czytelniczki to myślę,że nie ma problemu ;)   OFFICE


FLEXFIT dobra alternatywa dla czapek wpie*dolek z Adidas'a,dużo tańsza i w dodataku strasznie duży wybór kolorów.




xoxo WIKA

You Might Also Like

0 komentarze

recent posts

Flickr Images