TRENDY,które kocham 2016/17| inspiracje | #2

4/20/2017

hejaaaa!
Jak tam na/po egzaminach gimnazjalnych? Mieliście lekkiego stresa czy na kompletnym chill'u?
(ja polskim,napewno odwołałabym się do Harrego Pottera....hah)
W sumie bardzo się cieszę,ponieważ mam wolne przez cały ten tydzień,ale do tego posta zabierałam się od poniedziałku,ale nie ważne hah.
W tej notcej szczerze bardzo trudno mi wybrać ulubiony trend,wszystkie są zajebiste,ale myślę,że będą to kabaretki lub ramoneska. :)
Zapraszam na post!<3
KABARETKI + JEANS










CZOKERY






KWIATY,KWIATY,JESZCZE RAZ KWIATY









RAMONESKI






źródło zdjęć:pinterest

Który trend najbardziej przypada do Waszego gustu?
xoxo VICKY

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Wspaniałe inspiracje. Wszystko mi sie podoba! :)

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam ten styl!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje, mi się wszystkie bardzo bardzo podobają :)
    najbardziej chyba jednak kabaretki i hafty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images