KURTKA mojego TATY jest MODNA | moda powraca | #1

5/27/2017


cześć!
Jak tam u Was odliczanie do wakacji?A jak ciało i postanowienia noworoczne o byciu "fit" hah?W każdym bądź razie trzymam za Was kciuki<3
Przyznam szczerze,że trzymałam tą sesje,ponieważ nie miałam czasu zająć się napisaniem tego posta,a teraz w sumie nie wypada publikować taki zdjęć,gdzie jestem w kurtce,a do upragnionych wakacji zostało tylko (lub "aż") 26 dni i temperatura za oknem wynosi 21 stopni C.
Ale trudno,ponieważ chciałam podzielić się z Wami opinią na temat moich,a właściwie moich rodziców kurtek (jak to dziwnie i nie logicznie brzmi hahaha).

Ostatnio szukając sama już nawet nie pamietam czego w szafie rodziców natknęłam się na świetne kurteczki,jak później się okazało moi rodzice nosili je kiedy byli młodzi (hahaha czyli dawno dawno temu) i byłam szczerze zdziwiona,że tak zajebiste kurtki siedzą w szafie,a ja nie miałam o nich bladego pojęcia.Myślę,że pokazuje to,że moda powraca i już nie raz się tym zetknęłam w sklepach czy w internecie.Zdecydowanym faworytem jest sztruksowa czarna kurtka z ciepłym misiem wewnątrz idealna na jesień,a nawet na zimę.Niestety jedynym minusem jej jest to,że rozmiar jest troooszkę za duży na mnie,nawet mimo to,że uwielbiam ubrania o kroju oversize to ta kurtka i tak "wisi" na mnie haha.Ale mimo tego,myślę,że w październiku sprawdzi się superowo!



















xoxo,wiki

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mam bardzo podobną kurtkę (tą pierwszą) tylko, ze jeansowa :) Czasem warto poszukać coś w szafie rodziców :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie,można znaleźć perełki! hah

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wygląda ta kurtka! Moda powraca haha. Obserwuję i zapraszam serdecznie do mnie na nowy wpis <3
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne zdjęcia! Ta kurtka jest super, Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images