przegląd strojów kąpielowych ZARA,H&M,BERSHKA... + inspiracje

5/12/2017

hej!
z okazji zbliżających się już DUŻYMI krokami wakacji,przygotowałam dla Was szybki przegląd sieciówek,wybrałam cztery pary czarnych strojów kąpielowych (czarny OPTYCZNIE wychudza ahah),oraz trzy kolorowe równie warte uwagi,z najmodniejszych materiałów sezonu.Dodatkowo na końcu notki mam dla Was jeszcze kilka kąpielowych (?) inspiracji :)




1.h&m (klik)
2.pull&bear (dół),pull&bear (guru) (klik)
4.bershka (klik)



1.pull&bear (aksamitny grant) (klik)
2.pull&bear (złoty) (klik)
3.zara (klik)




źródło zdjęć kolaż:pinterest
drugie źródło zdjęć (1,2,3):pull&bear


p.s w końcu wstawiłam nowy film,po "małej" przerwie,zapraszam :)


xoxo,wiki



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ja zamówiłam kilka stroji kąpielowych na interentowych stronach :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudeńka! Najbardziej spodobał mi się 4 z pierwszego zdjęcia i 3 z drugiego <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie stroje są niebiańskie <3

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia, buziaczki!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat w tym roku poszukuję jakiegoś fajnego stroju. Na pewno będę musiała się za jakimś rozejrzeć. Te, które przedstawiłaś są całkiem ładne.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie strojów kąpielowych :)
    Bardzo ładny blog !

    Obserwuję i liczę na rewanżyk,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością czarne kostiumy nie są dla mnie ;) Ale brudny róż <3 MIŁOŚĆ

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny przegląd! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są te czarne stroje.
    Świetny pomysł na posta, szczególnie, że niedługo lato.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images