SPONTANICZNA SESJA czyli kocyk,światełka i oczywiście książka

5/02/2017

dziś rano leżąc smacznie w moim (prze wygodnym) łóżku wpadł mi do głowy pomysł na kilka zdjęć,więc chwyciłam książkę,srebrną gwizdkę oraz lampki choinkowe (które oczywiście nie łatwo było rozplątać) i jakoś rozstawiłam,była to "spontaniczna sesja",ale efekt końcowy,powiem Wam,że naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył i w sumie jestem nawet zadowolona.Zresztą sami oceńcie :) 

(P.S nie mogłam się zdecydować,które zdjęcie otwierające tego posta wybrać,gdy pytałam się Was na snapie zdecydowana większość była za żółtym "&",ale też dam wam dwa (hah),możecie mi napisać,które bardziej Wam się podoba?)















 i na koniec cytacik o książkach


trochę inny post,"niż zwykle"dawno takiego nie pisałam,jak wrażenia?
xoxo Wiki

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Spontaniczna sesja , ale bardzo pomysłowa i wyszła genialnie :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spontaniczne sesje zawsze wychodzą najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszła! Cytaty sa genialne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, chciałabym robić takie ładne zdjęcia <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    NOWY FILM

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautiful and inspiring! Wishing you a lovely weekend. xx

    Andreea,
    http://couturezilla.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks and have a nice weekend too!<3

      Usuń
  7. Cudowne wyszły Ci zdjęcia, aż trudno zdecydować ktore lepsze :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images