TRÓJMIASTO

6/12/2017

hej!
Pierwszy (i mam nadzieję,że nie ostani) raz odwiedziłam Trójmiasto prawie rok temu,w wakacje,a dokładnie 13 sierpnia i był to krótki wypad na weekend,gdzie nie tylko zwiedziłam Gdańsk,Sopot i Gdynię,ale też miałam okazję być na sławnym targu dominikańskim,który co roku odbywa się w Gdańsku przy ul.Szerokiej.
Szczerze spodziewałam się,że będzie to dość nudny targ staroci dla starszych osób,ale nawet miło się zaskoczyłam.Z roku na rok targ staje się coraz "nowocześniejszy" i wystawia się na nim więcej "nowoczesnych"wystawców.W tamtym roku zakupiłam świetne lustrzane okulary,trochę przypominające kształtem te od Diora hahha ;)))
Drugą rzeczą,która mnie zachwyciła jest OCZYWIŚCIE jedzenie hah,znajduje się tam wiele świetnych kawiarni,restauracji,bistro czy retro pub'ów,które można spotkać na każdym kroku.Szczególnie popularne są tam "restauracje"/pub'y z hamburgerami z świetnym retro,vintage wystrojem i estetyką (3 i 4 zdjęcie).
Mam nadzieję,że będę miała okazję znów niedługo odwiedzić Trójmiasto<333































A Wy byliście kiedyś w Trójmieście,podobało Wam się czy wręcz przeciwnie?

                                                                                                                                       xoxo,wiki

You Might Also Like

24 komentarze


  1. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post! Photos are amaizing!
    Hope you'll leave a comment here and click on link :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju taki targ to byłby dla mnie raj! Uwielbiam takie miejsca, ale niestety jestem tam bardzo rzadko, bo po prostu w okolicy takich nie mam. Gdańsk też bardzo lubię i chętnie bym tam wróciła <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam trójmiasto blisko! Świetne zdjęcia! Najlepszego z okazji 2 lat bloga ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić trójmiasto ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje<3
      Trzymam kciuki,żeby się udało!

      Usuń
  6. Jak miło się czyta o swoim mieście. Ja aktualnie mieszkam w Gdyni, ale często też bywam w Sopocie, rzadziej w Gdańsku. Lubię wszystkie 3 miasta i każde z nich ma wiele cudownych miejsc wartych uwagi. Ładne zdjęcia!
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w trójmieście była w 3 jlasie podstawówki i bardzo mi się tam podobało :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Trójmiasto! Byłam tam setki razy i na pewno jeszcze wrócę! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tam cudownie! Byłam raz i chętnie wybrałabym się tam znów ;3

    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni raz w trójmieście byłam jakieś 14 lat temu :( Fajne zdjęcia
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety w Trójmieście byłam tylko przejazdem. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję zobaczyć na żywo takie piękne widoki!
    Cudowne zdjęcia!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i życzę powodzonka aby i Tobie udało Ci się wkońcu odwiedzić Trójmiasto <3

      Usuń
  13. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie fajne zdjęcia, uwielbiam Trójmiasto!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post :)
    I'm following your blog :)
    Visit my blog if you like ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ostatnio odwiedziłam Trójmiasto i muszę przyznać, że mogłabym już tam zostać!
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś byłam w Trójmieście i bardzo mi się podobało. Świetne zdjęcia!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia! Jeśli mogę zapytać, to gdzie edytujesz? :) Niedługo znów wybieram się do Trójmiasta :) xx
    Zapraszam na mój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudowne zdjęcia, ten burger i neon to dwa moje ulubione. Ja byłam w Trójmieście tylko raz, jest przecudowne, chciałam jechać w tym roku też, ale niestety nie wyszło :(

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i mam nadzieje,że niedługo uda Ci się odwiedzić Trójmiasto!

      Usuń

recent posts

Flickr Images