AKCESORIA za MNIEJ niż $3 // online shops // TRENDY

7/25/2017

TEN POST NIE JEST SPONSOROWANY,ANI  NIE JEST ŻADĄ FORMĄ WSPÓŁPRACY Z FIRMAMI PRODUKTÓW UKAZANYCH PONIŻEJ!!
hejka!
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was 5 propozycji trendów,wraz ze sklepami gdzie można je znaleźć za grosze.
Jeszcze nie wiem czy będzie to seria na moim blogu,czy będzie to jednorazowy post,ale mam nadzieję,że się Wam spodoba i zapraszam do czytania!














zródła zdjęć:pinterest,strona zaful,strona romwe,strona aliexpress

                                                                                                                                                                        xoxo,wiki

You Might Also Like

9 komentarze

  1. uwielbiam te trendy ;) najbardziej podobają mi się naszywki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje! Obserwuję xx
    thewiktoriablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej lubie ali i zaful<3
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne rzeczy. Zaful ma bardzo fajny asortyment, ale na niektórych blogach czytałam negatywne opinie.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :D niektóre trendy nie są w moim guście, ale reszta jest jak najbardziej ok. :D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają te rzeczy z naszywkami, na pierwszym kolażu.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Flickr Images